Plata trebuie făcută în continuare

”-Bună ziua! (zâmbet fals)
-Bună ziua! Am vorbit cu colega dumneavoastră și v-am adus o copie a documentului cerut!
-O copie? Originalul unde e? Credeți că noi nu știm face o copie?!?
-Eu v-am adus ce mi-ați cerut, nu vă supărați!
-Cu ce colegă ați vorbit?
-Doamna de la primul ghișeu!
-…(nu mai zice nimic, probabil o fi șefa).
Între timp apare o colegă a doamnei și discută de o problemă personală legată de o operațiune a unei cumnate care nu se poate face din lipsă de detalii bancare și nici timp de a suna și cere completări. Doamna apucă telefonul, merge în spate și revine  dupa 6-8 minute.
-Vă rog să completați acest formular, dar vă asigur că plata trebuie făcută în continuare.
-Nicio problemă, cunosc acest detaliu!
-Vă rog să completați citeț numărul de telefon!
-Să nu fie nicio problemă am să scriu cu litere de tipar.
Evit contactul vizual, citesc de pe un pliant, orice numai să nu fac un episod de client revoltat.
-Gata, cu mine ați terminat. Aici aveți o copie!
-Mulțumesc. Un formular sau un caiet de reclamații și sesizări aveți?
-…(pocker face, liniste, contact vizual 2 secunde)
Se ridică cu greu de la birou și îmi aruncă formularul sub nas.
-Aici îl aveți !
-Vă mulțumesc pentru formular. Spor la treabă. O zi bună în continuare!
-…(a rămas rece)”

Cu și despre plata unei rate și predarea unui document în 33 de minute, într-o sucursală de bancă, aproape goală, la amiază, fără agitație și clienți. Cu sesizare în curs de completare.