Plata trebuie făcută în continuare

”-Bună ziua! (zâmbet fals)
-Bună ziua! Am vorbit cu colega dumneavoastră și v-am adus o copie a documentului cerut!
-O copie? Originalul unde e? Credeți că noi nu știm face o copie?!?
-Eu v-am adus ce mi-ați cerut, nu vă supărați!
-Cu ce colegă ați vorbit?
-Doamna de la primul ghișeu!
-…(nu mai zice nimic, probabil o fi șefa).
Între timp apare o colegă a doamnei și discută de o problemă personală legată de o operațiune a unei cumnate care nu se poate face din lipsă de detalii bancare și nici timp de a suna și cere completări. Doamna apucă telefonul, merge în spate și revine  dupa 6-8 minute.
-Vă rog să completați acest formular, dar vă asigur că plata trebuie făcută în continuare.
-Nicio problemă, cunosc acest detaliu!
-Vă rog să completați citeț numărul de telefon!
-Să nu fie nicio problemă am să scriu cu litere de tipar.
Evit contactul vizual, citesc de pe un pliant, orice numai să nu fac un episod de client revoltat.
-Gata, cu mine ați terminat. Aici aveți o copie!
-Mulțumesc. Un formular sau un caiet de reclamații și sesizări aveți?
-…(pocker face, liniste, contact vizual 2 secunde)
Se ridică cu greu de la birou și îmi aruncă formularul sub nas.
-Aici îl aveți !
-Vă mulțumesc pentru formular. Spor la treabă. O zi bună în continuare!
-…(a rămas rece)”

Cu și despre plata unei rate și predarea unui document în 33 de minute, într-o sucursală de bancă, aproape goală, la amiază, fără agitație și clienți. Cu sesizare în curs de completare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *